Má to smysl?

15.06.2018

Nedávno jsem sledovala jeden videorecpt na internetu a najednou mě zaplavila taková beznaděj a prázdnota... Uvědomila jsem si, že video, které sleduji je sice pěkné a může mi i pomoct při vaření, ale není v něm ani zmínka o Kristu. Možná to zní divně - to je přece normální, že nebudeme do videa o vaření pro veřejnost cpát nějaké náboženství, nebo zmínku o Bohu!

...Opravdu je to normální?

Co je vlastně normální?

To bude první myšlenka u které se chci zastavit. Co je vlastně normální? Pro tento svět je normálních spoustu věcí, ale musíme si přiznat realitu - tento svět padl do hříchu. Je ve vzpouře proti Bohu, neposlouchá Jeho zákony a neřídí se pravdily, které Bůh moudře ustanovil pro dobro, soulad, harmonii a štěstí všeho Jeho stvoření. On vše stvořil a proto může jedině On vědět, co je pro Jeho stvoření nejlepší. A zvláště pokud jsem křesťan, nebudu následovat příklad světa, jak to i Písmo radí:


Takže normální pro tento svět byl stav před pádem do hříchu. To bylo to původní, dobré a tak to mělo být - bylo to normální. (I když musím poznamenat, že samotné slovo normální znamená běžné, obvyklé a pravidelné, ne přímo -původní, jak to mělo původně být, dobré, správné apod.)

Můj vzor - norma - nebo návod na život musí být vždy, pouze a jedině Bible. Pokud jsem křesťan, tak především.


Když Bůh stvořil tento svět, každá rostlina, každá činnost, každý tvor a každá věc odrážela Kristův charakter. Vše bylo v souladu s Božím plánem a Jeho pravidly a první obyvatelé ráje stále pamatovali na svého Stvořitele, učili se od 


(v procesu psaní..)

Zamyšlenka
blog pro povzbuzení
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky